Sommerferie

I dag er første dag med ordentlig alenetid for meg
Det har gått i ett med hagelaging, 
gubbens 30års dag,
mammas 60års lag og besøk hos bestemødre.


Hagen har blitt fin etter en del jobb


Hadde et par dager på slutten av forrige uke
hvor jeg gikk nesten på veggen
Etter å bare ha "feriert" hjemme, 
med mye som skjedde uten tid til bare ro 
sa det nesten PANG.... 


Så note too self: 
Husk å booke en liten tur i løpet av sommeren neste år
Uansett hvor - bare kom deg vekk en liten stund, gjerne med guttene


Trenger ikke å reise hit, 
men det hadde heller ikke gjort noe

Men i dag dro "gubben" ganske tidlig på jobb, 
den lille skatten ble levert i barnehagen, 
og mor kunne endelig få gå på en etterlengtet yogatime.


dette gjør så godt for kroppen,
og hodet

Nå er hodet passe rolig, 
ingen tendenser til stress eller omvendt reisesyke
kroppen strukket og fin.
Og jeg er spent på hva resten av dagen bringer.


Rydde litt, lese bok, pinterest, songpopspill, shoppe, 
sitte stille å drikke kaffe i ro og mak
Enorme mengder av muligheter ligger foran mine føtter 
akkurat slik jeg vil ha det !
Heldigvis skal jeg ha mye alenetid denne uken, 
og om to uker


Idag har jeg lånt blider fra disse nettstedene:

Kommentarer

Populære innlegg