Usikkerhet




Kan en død veps med brodden ute,
fortsatt stikke?


Kommentarer

  1. sv:
    På mange måter har jeg en god graviditet, men det er nok fordi jeg har ingen å sammenligne med. Det meste er likt som sist. Tøft på mange måter, men igjen så vet jeg ikke om noe annet. Sånn er det å gå gravid for meg. Tøffe måneder, men verdt det :D Stor klem tilbake

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg hadde det ganske likt som du beskriver i din blogg.
      Men jeg gikk rundt og så på alle de som var vakre gravide,
      mens jeg selv bare var tjukk, ekkel og hadde det vonde kynnere hele tiden.

      Masse lykke til de neste måndene.

      Slett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å lese.
Om du vil, må du gjerne skrive en kommentar til meg.
Jeg setter utrolig stor pris på innspill og tanker du har.
Du kan gjerne dele videre om du mener andre bør lese det jeg har skrevet

Populære innlegg