akkurat sånn midt i mellom

jeg vil gjerne føle at jeg er til nytte,
jeg vil gjerne føle at jeg bidrar
jeg vil veldig gjerne føle at jeg er en del av et fellesskap

jeg vil også føle at det jeg gjør gir meg mening
jeg vil føle at et jeg gjør er ment for meg
jeg vil føler at jeg er spesiell og har noe spesielt å gi
jeg vil ikke føle meg som en belastning og et problem
Bjørg Thorhallsdottir
- du gir meg sommer fugler i hjertet
akkurat nå har jeg det akkurat sånn midt i mellom
- jeg har det ikke topp, jeg har det ikke bånn
men jeg har ting som jeg syns er tøffe 
og som jeg ikke finner helt utgangen på

min lille familie er en stor glede 
de gir meg utrolig mye,
vennene mine rundt meg er stor støtte og fristed,
håndarbeidet mitt gir meg en mestringsglede jeg ikke har opplevd på lenge
men det er dessverre ikke en fulltidsjobb
jeg lager blant annet iphoneetuier

men likevel 
føles det som om jeg er midt oppi et kjempeflokete garnnøste
jeg ser verken starten på tråden, 
og hvertfall ikke enden

jeg er sikker på at det meste løser seg til slutt, 
men hvordan jeg skal klare det denne gangen er jeg usikker på

Men lykken er at nå er det sommer,
snart har vi alle sammen ferie
da skal jeg gjøre mitt beste å legge alle tanker og problemer fra meg
ikke la de spise energien min da.
For da skal familielivet nytes <3

Kommentarer

Populære innlegg