"SAME SHIT IN NEW WRAPPING"

I det siste har jeg ikke hatt så mye følelser og tanker som har være klare og tydelige,
derfor har jeg ikke klart å skrive de ned.
Derfor har jeg gått drastisk til verks og endret navnet på bloggen min....
fra "tanker langs livets svingete vei" til "TURNUSFRUE"
For da trenger det ikke være svevende tanker og fornuftige ord jeg skriver om -
da kan jeg forklare de trivielle tingene som skjer her hjemme
i et hus som ofte står på hode med en mann som jobber turnus
og en litt sliten og av og til litt for kreativ dame.
disse nydelige pionene
fikk jeg av
turnusmannen
da han kom hjem
fra kurs

I "huset" vårt ved skogen har det gått i ett,
turnusmannen har vært tre uker på kurs vekke hjemmefra.
Han var hjemme i helgene,
men den første helgen hadde vi planlagt tur til Kristiansand
med min gjeng (også kalt foreldre).
Men da måtte pappa`n igjen hjemme og min lillesøster tok rollen som stand`in for helgen.
Nå er de tre ukene over, vi er godt i gang med "hverdagen" igjen.
Og om bare en uke skal vi alle fire være sammen og ha ferie.

Lillebror har vært MANGE ganger hos kiropraktoren den siste tiden.
et par låsninger i rygg og nakke, og et ikke så samarbeidsvillig bekken
har gjort at han har vært veldig urolig, ikke sovet så mye på dagtid, annet enn armene til mor og vogna har ikke vært topp, i tillegg til MYE gulping.....

Det har blitt bedre, takk og lov,
men etter siste gangen nå ble det helt PYTON!
Ikke soving på dagen, annet enn i armer, MYE gulping og utallige klesskift på store og små....
Sliten, trøtt, lei
og ferieklar.....


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12450205/?claim=tfgd7n65qsu">Follow my blog with Bloglovin</a>

Kommentarer

Populære innlegg