trøtt.no

i disse dager er jeg utrolig glad for at jeg er symptomfri,
at jeg slipper bekymre meg
for hvordan formen min blir imorgen ?
Klarer jeg å stå på beina ?
når guttene mine trenger at jeg skal det ?
kommer vi oss til helsestasjonen idag,
for 5mndskontroll og vaksiner?
finner tungen min ordene
jeg skal si til helsesøster ?
vil jeg huske det helsesøster sier til meg?
kommer jeg meg i butikken for å kjøpe morsmelkerstatning eller middag?

Og akkurat nå er svaret ; JA!!!!

men jeg er sliten,
ufattelig sliten.
trøtt, 
stup trøtt,
en liten som våkner noen ganger om natten og vil ha smokken,
en stor som våkner og kan ikke finne "BÆ"
en liten en som våkner grytidlig og skal ha første mat
en stor som våkner en times tid etter og mener det er tid for å stå opp,
og det er det.... 

Så er dagen i gang.... 

Men jeg klarer å stå på beina hver dag, 
jeg klarer å trille lillebror sånn at han får blunden sin,
middagen blir laget hver dag,
humøret er noen ganger også grei i løpet av dagen. 

Skulle ønske jeg hadde det lille ekstra overskuddet til å trene meg i form,
for jeg må ha i bakhodet at historien min sier;
"etter en flat strekke, kommer en krapp sving og en ny tung bakke!"
og jeg skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å ruste meg opp 
til tøffere tider....

min venn pipkoppen er tom,
for å skrivend stnd forsvant nok
 en mocca ut i systemet

Kommentarer

  1. Utrolig glad for å høre at du har litt overskudd, Jenny! Håper det varer og varer!! Kos deg med gutta dine!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Kristin <3
      Jeg er veldig takknemlig for det, selv om jeg er sliten er det ikke på langt nær så ille jeg har hatt det 😃

      Slett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å lese.
Om du vil, må du gjerne skrive en kommentar til meg.
Jeg setter utrolig stor pris på innspill og tanker du har.
Du kan gjerne dele videre om du mener andre bør lese det jeg har skrevet

Populære innlegg