Jeg er den jeg er

Jeg er den jeg er
og jeg er det jeg kan være
Jeg finner mer og mer tilbake til "meg" 
Jeg er sterkere
Jeg er klarere
Jeg er "større"


Men på denne veien har jeg innsett 
og så har jeg innrømmet noen sannheter for megselv

Jeg kan ikke være mer enn jeg er
Jeg skal ikke kreve mer enn jeg kan gi
Jeg er bra sånn jeg er



Jeg har mine begrensninger
som jeg må ta hensyn til
Jeg skal gjøre det jeg har lyst til
uten å stresse med alt som kan virke vanskelig
Jeg skal lytte til mine drømmer
å gjøre mitt beste for å følge dem



Og tilslutt 
men ikke minst


Jeg skal ikke undervurdere meg selv
 Jeg er bra som jeg er
Jeg er den beste meg


To infinity and beyond



bilder er lånt fra:
http://my.illawarramercury.com.au/weddings/2011/06/30/wedding-ring-part-of-symbolic-culture/
http://customweddingsohio.com/888.html




Kommentarer

  1. Ja, akkurat sånn!

    Det høres enkelt ut. Men er ikke det...

    Det er eksistensielt, det er riktig og det er vakkert. Et mål å huske på hver dag. Kravene til seg selv kan bli så tøffe, at man verken lytter til kropp eller sinn! så jeg tar det med meg :-)

    Kristina

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å lese.
Om du vil, må du gjerne skrive en kommentar til meg.
Jeg setter utrolig stor pris på innspill og tanker du har.
Du kan gjerne dele videre om du mener andre bør lese det jeg har skrevet

Populære innlegg