Tomt


Noen ganger opplever en det å være helt tom. 
Ingen gode ideer, 
ikke finne noe man har har lyst å gjøre for dagen. 
Det er superfint vær idag, 
men jeg har overhodet ingen preferanser for hva jeg har lyst å gjøre.

Vi kunne ta en tur i stallen og hilse på hestene,
men det er litt tiltak og føles slitsomt ut.
Men det hadde vært super gøy å se reaksjonen til tassen.
Å være hjemme gir meg fantastisk dårlig samvittighet. 
Vi kan gå en tur,
men hvor skal vi gå?

Vi kan dra til storsenteret, 
 men jeg har ikke lyst å bruke penger, 
og å gå på storsenteret er det verste min kjære vet.
Så vi prøver å unngå det, 
hvertfall på lørdager. 

Jeg sitter nå helt tom tilbake, 
og får vondt i magen av at jeg er så vanskelig. 
Heldigvis ligger gullet og sover, 
så vi har kanskje 15min på oss til å finne på noe artig å gjøre.
Setter på Nespressomaskinen og lager meg en caffe mocca.

Kommentarer

  1. *klemmepådeg*

    En ting jeg har lært som småbarnsmor: man trenger ikke alltid finne på noe! Bare det å være der og leke med ungene er ofte det beste, morsomste og ikke minst det de kommer til å huske! Om det å være inne gir dårlig samvittighet, så gå ut og ta med et par lekebiler i snøen. :)

    Og husk: det er lov med mammatid innimellom.

    SvarSlett
  2. :-) mammatid er sjelden vare, føles det som ;-)

    Vi leker og ler masse - og det er supergodt!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å lese.
Om du vil, må du gjerne skrive en kommentar til meg.
Jeg setter utrolig stor pris på innspill og tanker du har.
Du kan gjerne dele videre om du mener andre bør lese det jeg har skrevet

Populære innlegg