Jeg trenger nye klær

Jeg går konstant rundt og har lyst på nye klær.
Klær til å på fest, 
- til alle de festene jeg ikke er på
Klær til å ha på jobb
- viktig å freshe seg opp for barna på skolen
Klær til å ha på meg hjemme
- bytte ut joggbuksene med hull i rumpa
Klær til å ha på meg på trening
- de jeg har er enten for små eller så slitt at de passer
Klær bare for å ha for de er fine
- som kan henge i skapet 
med de andre fine klærne jeg aldri finner anledning til å bruke

ÅÅÅÅÅÅÅÅ
Jeg har ingenting jeg har lyst å ha på meg!!!!

Når jeg er hjemme tar jeg på meg:
- slitne joggebukser eller tights 
har ikke kjøpt ny kosebukse på 4 år
- gensre som går over rumpa,
som har opplevd en bedre morgen
- sokker 
med hull 
(eller går barbeint for det er ikke godt å ha på hullete sokker)

Når jeg for en gangsskyld skal på fest tar jeg på:
- en kjole jeg elsker, 
men som er egentlig litt for liten
- sko som jeg forguder,
men som man får litt vondt i føttene av å gå med
- strømpebukser som gjør kroppen fin og slank, 
men som klør og er ubehagelig
- sminke som gjør at jeg gløder, 
men som gjør huden tørr og stiv

På jobben skal jeg se forholdsvis presentabel ut og ender ofte med:
- olabukser,
som strammer litt for mye over magen
- genser, 
som helst skal skjule det jeg ikke vil vise
- øyekrem med litt dekkfunksjon og maskara,
sånn at ringene forsvinner litt
- svarte fine støvletter, 
sånn at jeg har pynta meg litt

Hva jeg har på meg på trening
er ikke verd å nevne!



ER DET RART JEG TRENGER NYE KLÆR?


Kommentarer

Populære innlegg