Kjære vakre jenter

- som har meldt dere på og vært så heldige å få være med på

Dere har sett på alle sesongene som har gått i Norge før, 
dere har også fått med dere Tyra Banks sin original versjon. 
Kan hende dere også har sett alle de andre versjonene 
som har gått på tv i mange år. 



Er dere overrasket over at dere får en 
MAKE OVER 
ganske så med engang dere er plukket ut?

Tenk å få være så heldig å få veiledning og tips 
av noen av de fremste frisører og trendfolk i landet. 
Det er nok tusner på tusner av jenter og gutter 
som drømmer om å få en makeover. 

Jeg er egentlig en av dem som skulle ønske at noen hadde en mening om mitt hår,
og gitt meg en makeover med stor forandring.
For jeg har nemlig ikke det selv, 
det er tynt, men tungt 
rett, men det bøyer seg uten fall
så det bare henger der
og er et tynt skall rundt hodet mitt. 
Skulle likt at det var stilig og stilfullt,
eller bare store fine romantiske krøller.






(huff - nå ble jeg også en sånn "vanlig" blogger som mener litt om alt) 

Kommentarer

Populære innlegg